Poșta Română a intrat în epoca digitalizării. Românii pot achita facturile pentru peste 200 de furnizori de servicii de electricitate, gaze, telefonie, internet, apă, canalizare etc prin intermediul unor aparate de tip self-pay care vor fi amplasate în oficiile poștale din București. Facturile care pot fi achitate prin intermediul acestor terminale aparțin atât furnizorilor din București, cât și din țară.
Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”
Utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar și pentru cei fără experiență în tehnologie, dau asigurări reprezentanții Poștei Române. În cazul în care un utilizator va întâmpina probleme, personalul angajat va asigura suportul necesar. În paralel cu digitalizarea serviciilor, Poșta Română va continua să ofere opțiuni tradiționale de plată la ghișeele poștale, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal.